PROFESSIONAL TELEMATIC ALARM PTA1

Połączenie autoalarmu i urządzenia telematycznego dedykowane do naczep i przyczep pojazdów ciężarowych.

ALARM PTA1

Bezpieczeństwo przewożonych ładunków jest niezmiernie istotne zarówno dla przewoźników jak i firm zlecających usługi transportowe. Proceder kradzieży przewożonych ładunków z każdym rokiem się nasila generując olbrzymie straty. Niestety do dziś nie powstało skuteczne, przemyślane urządzenie wspomagające bezpieczeństwo naczep czy też przyczep. 

Opierając się na kilkunastoletnim doświadczeniu w branży Automotiv Telematic stworzyliśmy innowacyjne urządzenie–hybrydę autoalarmu i urządzenia telematycznego dedykowanego do zastosowań w naczepach i przyczepach pojazdów ciężarowych. Korzystając z wielu lat doświadczeń związanych z montażami różnego rodzaju urządzeń w naczepach postawiliśmy na rozwiązanie klasy Premium wykorzystujące elementy najwyższej dostępnej klasy tak, aby sprostać wyjątkowo niekorzystnym warunkom, w jakich pracować będzie urządzenie PTA1 .

 

Alarm pta1

Opis produktu

Na zewnątrz

  • Obudowa aluminiowa odlewana, malowana proszkowo, IP67
  • Syrena alarmowa hermetyczna IP67, 3kHz 104dB wbudowana w obudowę
  • Zewnętrzne hermetyczne anteny GPS i GSM wbudowane w obudowę
  • Dwa gniazda do przykręcanych hermetycznych złączy IP67 (wiązka główna, wejścia dodatkowe)
  • Wiązka główna zabezpieczona peszlem poliamidowym
  • Dodatkowe wejścia w wyprowadzonym zasilaniem buforowym 12V umożliwiające podłączenie zewnętrznych zabezpieczeń takich jak czujniki kontaktronowe rfid, czujniki ruchu, cyfrowa linka celna, kontaktron oraz wiele innych.
  • Wszystkie dodatkowe urządzenia zabezpieczające zasilane są bezpośrednio z jednostki centralnej PTA, co gwarantuje nieprzerwane działanie systemu zabezpieczeń przy braku zasilania głównego (naczepa na postoju, odpięty ciągnik)
  • Bezprzewodowy pilot do uzbrajania / rozbrajania alarmu 

W środku obudowy

  • Obsługa dwóch akumulatorów litowo – jonowych (2 x 5300mAh)
  • Dedykowany system ładowania (niezależnie dla obu akumulatorów i ich stopnia rozładowania)
  • Sabotaż otwarcia obudowy
  • Kontrola wilgotności – alert w przypadku rozszczelnienia
  • Kontrola temperatury – alert w przypadku przegrzania
  • Możliwość łatwej rozbudowy poprzez zastosowanie modułów rozszerzeń
Alarm pta1

Standardowe funkcje

  • Przy pracy na zasilaniu awaryjnym terminal PTA1 nie przechodzi w tryb pełnego uśpienia. Monitoruje wszystkie wejścia i wyjścia, kontroluje pilota, utrzymuje kontakt GSM z systemem bazowym.
  • Informacja o załączonej stacyjce w podłączonym ciągniku.
  • Stała kontrola podpięcia / odpięcia ciągnika siodłowego (podłączenie złącza ABS/EBD)
  • Dwa wejścia monitorujące wyzwalane plusem lub masą, z opcją automatycznego uzbrajania, alarmujące przy stanie wysokim (alarm przy stanie wysokim)
  • Jedno wejście monitorujące wyzwalane plusem lub masą, z opcją automatycznego uzbrajania, alarmujące przy stanie wysokim oraz niskim (alarm przy zmianie stanu)
  • Możliwość zasilenia zewnętrznych podzespołów zabezpieczających (wyjście 12V obciążalne do 70mA) z układu buforowego terminala PTA
  • Alarm sabotażowy przy otwarciu obudowy oraz odłączeniu złącza głównego
  • Kontrola wilgotności – alert w przypadku rozszczelnienia
  • Kontrola temperatury – alert w przypadku przegrzania
  • Alarm holowania – alarm ruchu liniowego bez podłączonego złącza ABS/EBD
  • Alarm przechyłu – informacja o ruchu naczepy na postoju
  • Alarm przy niskim stanie naładowania akumulatorów zasilania awaryjnego
  • Alarm przy niskim stanie naładowania baterii pilota
  • Możliwość łatwej rozbudowy poprzez zastosowanie modułów rozszerzeń
  • Możliwość wprowadzenia alarmu w stan serwisowy komendą SMS
  • Czas pracy na zasilaniu awaryjnym zależny od konfiguracji urządzenia i poboru prądu podłączonych dodatkowych urządzeń,
Alarm pta1

Przykład

FAQ

Frequently Asked Question

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.